Дані про звернення громадян, що надійшли до управління культури Херсонської обласної державної адміністрації за перше півріччя 2019 року у порівнянні з першим півріччям 2018 року

0
416
№ з/п Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Кількість усіх звернень Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.1.1, 1.3-1.6) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Результати розгляду звернень:
вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено

у задоволенні

п. 9.2

дано роз’яснення

п. 9.3

інше

п. 9.4 – 9.6

 

І півр.

2018

 

І півр.

2019

І

півр.

2018

І півр.

2019

І півр.

2018

І

півр.

2019

І півр.

2018

І

півр.

2019

І півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І півр.

2018

І

півр.

2019

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1. Управління  культури Херсонської обласної державної адміністрації 28 23 27 22 1 1 2 4 0 1 24 17 2 1

 

 

з/п

кількість звернень, з них:
повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій

(п.7.1,7.3,7.4, 7.5)

від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8, 7.9) від ветеранів праці

(п.7.6.)

від

дітей війни

(п.7.2.)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11,7.12.,7.13.) від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14., 7.15.)
І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр2019

І

півр.

2018

І

півр

2019

І

півр.

2018

І

півр

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
1. 0 0 0 0 1 2 2 3 0 0 0 0 1 3 0 0

 

 

 

№ з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян У тому числі питання:
аграрної політики і земельних відносин транспорту і зв’язку фінансової, податкової, митної політики соціального захисту праці і заробітної плати,охорони праці, промислової безпеки охорони здоров’я
І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
28 23 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
 

№ з/п

У тому числі питання
комунального господарства житлової політики екології і природних ресурсів забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку,запобігання дискримінації сім’ї та гендерної політики, захисту прав дітей освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин діяльності центральних органів виконавчої влади
І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62
1. 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 1 1 0 0 0 0
 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

 

 

 

 

 

 

 

У тому числі питання:

діяльності місцевих органів виконавчої влади діяльності органів місцевого самоврядування державного будівництва, адміністративно-територіального устрою інші штатна чисельність структурного підрозділу роботи із зверненнями громадян
І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

І

півр.

2018

І

півр.

2019

 
63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
0 0 0 0 0 0 25 21 1 1

 

 

Протягом звітного періоду з державної установи «Херсонський обласний контактний центр» надійшло 3 звернень (за аналогіний період у 2018 року — 3). На місцеву «гарячу телефонну лінію» звернень не надходило.