У рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек відбувся воркшоп «Екологічний бумеранг»

0
38

У рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек відбувся воркшоп «Екологічний бумеранг», який опрацьовували учні 8-9 класів гімназії №14 Херсонської міської ради разом з завідувачкою медіа-центру Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки.
Екологічна тематика для медіа-воркшопу була обрана саме за тематикою цьогорічного місячника шкільних бібліотек, що проходить під гаслом «Шкільна бібліотека та екологічна просвіта учнів», головною метою якого є  привернення уваги до екологічних проблем і активізація роботи бібліотеки з екологічної просвіти підростаючого покоління спільно з учасниками освітнього процесу.

Так під час заходу відбулося закріплення вивчення двох тем з медійної та інформаційної грамотності: маніпулятивні можливості під час створення постерів і реклами. Та вивчення і дослідження чотирьох тем з екології.

Спочатку вступне слово модератора воркшопу. Потім об’єднання дітей в чотири команди з відповідними напрямками роботи: «ПОВІТРЯ» —  інформація і факти про стан атмосфери; «ВОДА» —  інформація і факти з екологічної проблеми водного басейну; «ЗЕМЛЯ» — інформація і факти деградації земель; «ТВАРИНИ» — інформація і факти про знищені види тварин.

Діти отримали кейси-практикуми з великою кількістю інформації та фактів за їхньою тематикою та  створили постер.

Після того, як кожна команда презентувала свою роботу, модератор разом з учнями підвели підсумки та перспективи екологічного стану навколишнього середовища.

Наступним етапом роботи воркшопу стала гра «Екологічний базар». Командам було запропоновано уявити, що екологічне становище на планеті Земля погіршилося і звичайними товарами для людства стали запропоновані варіанти (пляшка живої води, повітря у пакетах, парасолька від кислотного дощу, респіратор від смогу). Завдання команд — використовуючи вже засвоєні інформацію та факти з екології, створити рекламу відповідних товарів. Далі — презентація командами реклами свого товару. І загальний підсумок з екологічної проблеми людства. На завершення воркшопу дітям було запропоновано виконати домашнє завдання в підготовці нової теми з медійної та інформаційної грамотності екологічної тематики, а саме — створення відео-репортажу про тварин чи рослини свого краю.