Проєкт з еко-кодування реалізований у бібліотеці імені Дніпрової Чайки

0
38
Проєкт з еко-кодування реалізований у бібліотеці імені Дніпрової Чайки

У Херсонській обласній бібліотеці для дітей імені Дніпрової Чайки завершився грантовий проєкт, в ході якого було проведено цикл онлайн-тренінгів зі створенняекологічної гри «Сортування рятує планету», реалізований за підтримки ГО «Зростання» в межах європейської ініціативи MeetandCode, що фінансується корпорацією SAP та Федеральним міністерством внутрішніх справ Німеччини. В Україні MeetandCode впроваджується Ресурсним центром ГУРТ у співпраці з організаціями TechSoupEurope та HausdesStiftensgGmbH.

Упродовж чотирьох тижнів юні програмісти-екологи навчалися онлайн  працювати в інтерактивному середовищі Scratch. Учасники проекту вивчали модулі та типи алгоритмів, засвоїли основи Scratch, навчилися створювати скрипти для різних об’єктів, формувати завдання та переводити його у код.  Усі ці навички діти використали для створення своїх еко-ігор«Сортування рятує планету».

На фінальному презентаційному занятті, яке відбулось на платформі Zoom, підлітки-учасники разом із організаторами аналізували власні розробки, вносили кінцеві правки, намагаючись максимально модифікувати  свої проекти. Дипломами за кращі екологічні ігри були нагороджені:

І  місце —  Іщук Дмитро за гру-флайтер «Flyinggarbage»;

ІІ місце — Добрянський Володимир –«Сортування з песиком Дотом»;

ІІІ місце – Середа Катерина — «Чиста планета».

Відеозаписи усіх уроків можна знайти на YouTube-каналі відділу Інтернет-послуг бібліотеки імені Дніпрової Чайки: https://cutt.ly/wRs1bRf .

Головна мета ініціативиMeetandCode – продемонструвати, наскільки цікавим є цифровий світ та надихнути дітей і молодь на його вивчення.Важливим є те, що у 2021 році на грантову підтримку могли претендувати винятково події, заплановані в онлайн-форматі.

Бібліотека імені Дніпрової Чайки та ГО «Зростання» реалізували свій проєкт у категорії Codefortheplanet («Кодуй для планети») і успішно залучили до участі в проєкті понад два десятки херсонських школярів, зацікавлених у навчанні основам програмування та небайдужих до екологічних проблем нашого краю і планети в цілому. А створені випускниками проєкту ігри слугуватимуть для навчання дітей сортуванню та відповідальному ставленню до довкілля, сприятимуть формуванню екологічної свідомості.